Ingen kvinna vill... Om dåliga råd

Temat för förra veckans bloggutmaning från vecka 6 var då alltså det sämsta sextips man någonsin fått. Jag hann inte skriva då, men eftersom vecka 6 inte är någon läxa utan menat som inspiration så är det väl inte riktigt något som hindrar mig att skriva lite försenat!?

 

För mig var det plötsligt inte helt lätt att ta sig an sorterandet i kulturskatten, då de mindre lyckade, dåliga och direkt usla tipsen kändes som i överlägsen majoritet. Tveklöst (i mitt tycke då) kommer de flesta riktigt dåliga sexråd överlag från föräldrar, tätt följda av tidningarnas allt mer reaktionära sexexperter. Det totalt sett allra sämsta rådet är gissningsvis också det allra vanligaste; det där om att man ska vänta med sex tills det att man VERKLIGEN känner för det. Det kvarstår dock som ganska ofarligt eftersom det i de flesta fall bara blir en läpparnas bekännelse. Folk överlag känner tack och lov inte efter i närheten av så mycket som de uppmanas att göra. Mödrars smått fantastiska råd till sina söner om hur kvinnor är - och hur de därför borde behandlas - brukar annars vara svårslagna på området och mången gång är dessa nästan övergreppsliknande sunkiga. De har av förklarliga skäl aldrig riktigt berört mig sådär konkret men när jag tänker efter så är nog ofta gissningsvis fäders råd till döttrar angående unga mäns natur och vad de därför vill ungefär lika galopperande vansinniga. Nej man ska nog faktiskt inte vänta sig några storslagna kvalitetsråd från någon som innerst inne är tydligt obekväm med tanken på att man överhuvudtaget ska ha sex.

 

Trots allt detta elände så kommer nog det i särklass sämsta sexrådet från en värderad sexpartner jag hade för ett antal år sedan. Oerhört skön och sexpositiv kvinna på det hela taget. Minns faktiskt aldrig att hon någonsin inte var kåt, att hon inte skulle ha haft tid eller tyckte att vi hellre kunde ha sex senare. Kanske var det på grund av själva hennes sexuella intresse och bredd som hon hade vad man kallar en historia och en återkommande sådan. Män hade i oförstånd - eller om det nu kanske var ren arrogans - gjort henne ordentligt illa i underlivet vid flera tillfällen. Det hade skett när de tryckt in fingrar i henne alldeles för fort, när hon fortfarande varit torr. Det hade tilldragit sig första gången i hennes ungdom och sedan hade beteendet upprepats ett par gånger senare under hennes liv. Nu hade hon jobbat upp en näst intill fobisk skräck för att få något annat än penisar och sexleksaker införda i slidan. Det psykologiska såret stod fortfarande på vid gavel och hon upprepade kontant och neurotiskt närhelst ämnena oralsex eller petting kom på tal att INGEN KVINNA vill ha fingrar i underlivet. Kom man i närheterna med fingrarna ryckte hon ofta till med en kraftig spasm och blockerade fittan instinktivt med handen.

 

Lejonparten av de kvinnor jag hade haft sex med innan henne hade brukat uppskatta att ha något i fittan. Ofta innan samlag, men framförallt medan de blev slickade. Några förhöll sig för all del lite neutrala medan och någon istället då ville ha så mycket som möjligt av handen där. Men det var inte de som fick sätta dagordningen utan det var hennes skräck och mantraliknande upprepningar om att ”ingen kvinna vill…” som kom att spela roll och gjorde att jag började jobba upp en psykologisk spärr mot att överhuvudtaget placera fingrarna där. Detta också långt efter att hon lämnat mitt liv och oavsett vem jag nu hade sex med. Jag har tagit över hennes skräck och sedan den relationen kan jag alls inte med att utföra handlingen annat än efter en direkt uppmaning. Eftersom de allra flesta kvinnor får sägas vara halvdåliga på att leverera sådana i sexuella sammanhang så får nog detta med fingrarna sägas vara det allra sämsta, för att inte säga mest destruktiva tips, uppmaning eller råd jag någonsin fått.

 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Bältros

Intressant information om <a href="http://baltros.org">bältros</A> appropå en del information du hade på den förrförra bloggen. Här <a href="http://baltros.org">bältros behandling</A>

2012-06-10 @ 21:38:27
URL: http://baltros.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0